Gå til innhold

Hvordan kjennes rier ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt ubehagelige menssmerter nå. kan det være rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er nok kynnere.

Du lurer ikke når du har rier på ordentlig :o)

Skrevet

Det er litt menssmerte-liknande i starten, ja. som kynnara med menssmerter...

kjem dei jamt?

Skrevet

Jeg hadde keisersnitt sist skjønner du. Dette er jo ubehagelig. Har nesten ikke merket at jeg er gravid dette svangerskapet.

Jeg har kjent litt mindre spark i dag, ikke så rart sier jordmor siden jeg er på slutten. Og jeg har sånne menssmerter som også drar i ryggen,

Er liksom litt verre enn kynnere,

Skrevet

mine rier var sånn heilt i starten, men eg forsto kva det var:)

Skrevet

Jevnt og jevnt. De kommer liksom. Har ikke akkurat tatt tiden. Har veldig kraftige menssmerter når jeg ikke er gravid, da. Er såpass at jeg holder meg for magen og tror det er luftsmerter. Men det har vel vært 2-4 ganger den siste timen.

Skrevet

eg visste ikke at eg hadde rier før et par tre timer før ungen var ute

Skrevet

Heheh åi. Det høres unektelig litt traumatisk ut.

Skrevet

Eg er vant med veldig sterke menssmerter, og gjennom dei første riene, lurte eg på kortid riene skulle bli verre enn menssmertene. Det hadde tanta mi skremt meg med, nemlig:)

Kanskje det er starten?:)

Skrevet

Det kan jo være forskjellig men de som "funker" (fører til fødsel) er som regel så vonde at det er vanskelig å snakke.

De skal komme med jevne mellomrom. Sånn hvert 20. minutt, hvert 15. min. når det er ca. 7 min i mellom kan du ringe føden.

Jeg har reist til føden med ca. 5-3 min mellom rier.

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg kan ikke føde nå Hehe. Mannen min er på et møte med selskapet han jobber i siden de har slått seg sammen med et annet selskap. Jeg kan ikke ha med meg tvillingjenter på føden

*skrattler*

Jeg får vel ringe han da ? Han får nok fri ;o)

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde kynnere jeg! Men nå reiv det ikke i ryggen min, da, det var bare over magen - til å begynne med :) Etter en stund syns jeg det var på tide å sjekke klokka, da :)

Skrevet

Hehe.. to små skremte frøkner ser på mamma hyler.....

sikkert best å få fatt i mannen, ja:)

du har nok litt tid på deg endå, om det er rier du kjenner:)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at om jeg hadde "menssmerter" kombinert med tak i ryggen skulle jeg uansett ringe føden og snakke med dem, så jeg ville ringt om jeg var deg. Lykke til :)

Skrevet

jeg lurte også på dette, om det var i gang eller hva var det. kjentes som sterke menssmerter, som ble sterkere og sterkere- og til slutt regelmessige... da skjønte jeg at det var rier- fødte samme dag :)

Skrevet

Mine rier begynte som ubehagelige menssmerter begge gangene.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg syns dette var frykteig spennende... var det den dyttinga som satte det i gang tror du?

:-)

Lykke til om det skjer spennende ting i nærmeste fremtid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...