MadameMimm Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Bestilte derfra for litt under to års siden, og er veldig fornøyd. Mener å huske at jeg hadde skiltet i posten etter 5 dager eller noe sånt!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er iallefall kjempe fornøyd.... bestilte skilt og koppeholder der ifra, tok 3-4 dager så hadde jeg det i hånden.... å di hadde glemt å sende fester med til skiltet, skrev en mail og 2 dager etterpå hadde di kommet.... bra service )
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Bare til opplysning. vil dere virkelig at alle og enhver skal se navnet og fødselsdatoen til barnet deres???? tenk på alle pedofile rundt om. uff.. liker ikke noe med synlig navn på jeg da...men det er jo en smaksak.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2008 Ikke det at noen har noe med hva jeg bestiller der...Men nettsiden har faktisk andre ting enn skilt. Snakk om og skulle legge seg opp alt. Men takk for at info om pedofile... som om de vil finner info om ditt barn viss de vil. og til deg som syns det er harry,fint for deg....Det er din mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå