Hera83 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Prøver å komme på tema og problemstilling til bacheloroppgaven min. Hva har dere skrevet om og hvilken problemstilling hadde dere?
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Skrev om Downs Syndrom. Problst: hvordan er det å få et barn med Downs syndrom? Hovedfokus på foreldrene! Følelsene og problemstillingene de må igjennom. Fikk bra tilbakemeld på oppgåva iallefall Det var mange som feks skrev om ADHD i skolen etc.. Lykke til!!
Bolla og lille rosin Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Vi skrev om hvordan organiseringen innen kommunen og hvordan kommunen behandler sine ansatte (med tanke på kurs, lønning, avsatt tid til refleksjon osv.) virker direkte inn på kvaliteten til tjenesten man gir til brukerne (økologisk tankegang). Var kjempespennende, men en del organisasjonsteori da, er ikke alle som er glad i det:) Hos oss var det mange som skrev om brukermedvirkning, kap 4a og rusproblematikk.. Vi fikk et tips om å ikke skrive oppgaver på temaer som mange andre hadde skrevet før oss, da de forventer et høyere nivå på disse oppgavene i og med at det er mange oppgaver å ta av:) Mye spennende å ta av da..... Om jeg skulle skrevet det på nytt, tror jeg jeg ville konsentrert meg om hvilke forskjeller det faktisk utgjør for brukerne dersom man anvender atferdsanalytisk tankegang vs. økologisk tankegang:) Lykke til da!!!
kivs Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Skal du skrive hovedoppgave ville jeg valgt en atferdsanalytisk oppgave. Er ikke mange som skriver om slike ting. Det er jo så mye å ta av.
kivs Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Til hovedoppgaven hadde jeg valgt en oppgave med atferdsanalytisk vri. Ikke mange som skriver om det og det trekker opp. Det er jo så mye spennende og ta av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå