dritgrei hei hei! Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 ... er det lov å dytte???? ;-) hva dytter vi?? Gubben og gamla?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Er faktisk ikke helt sikkert på hva vi dytter ;o) Ser bare at alle andre gjør det, hehe!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 ha ha ha ha... da kan vi dytte hva vi vil... kan vi dytte den avskiltede bilen min til vrking da eller??? Det hadde vært deilig å få den fjerna. :-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ja!! Også kan vi ta med endel av de avdankede og siklede lekene til S&J!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 det kan vi godt... hvis vi legger det inni bilen før den vrakes så er det ingen som vet om det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå