LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Tenkte å bestille en, men jungelen er stoooor! Trenger ikke all verden med lagringsplass og fancy funksjoner.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Jeg har en Sony Ericcson K850i med 513mb minnekort. Kan du ikke kjpe den ad? Mobil,kamera og mp3 i ett :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Hadde jo vært noe, var det ikke for at jeg tenkte jeg og Guttongen skulle dele på spilleren, og da blir det jo litt dumt om jeg stadig vekk blir fri for telefon. :-p
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Okai ;) Jeg har en Ipod nano 4gb med skjerm. Den er ganske ok :-) Like liten som et kreditkort. Er det kanskje dumt eller klarer ungen det? Eller så har jo samsung et par fine. Er litt hektapå gadgets jeg da.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Gadgets ja, der har jeg ikke sett enda. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå