Axus' girlfriend Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 er det mye man ikke kan spise når man skal amme?sånn i forhold til babyens beste (magevondt osv). *blank førstegangs*
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Det er nesten slik at man må prøve seg frem. Ingen av mine barn har reagert på noe som helst, så jeg har spist som vanlig og akkurat det jeg har hatt lyst på etter fødselen. Ellers er jo gjerne kål og løk i alle fall noe som kan skape luft i magen på den lille, men som sagt ikke alle som reagerer på det.
*Super*Mamman* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Er mye bebien kan reagere på, men aldri merket noen reaksjon på mine.. Men det de kan reagere på er bla: kål løk brus sjokolade kaffe reker jordbær
valval Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Kål, løk, jordbær og reker er det jeg har hørt.
gullegget Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Kål og løk er lurt å spise hver for seg første gang, i tilfelle barnet får vondt i magen. Ellers er vel alt med måte. Får barnet vondt i magen en dag så er det lurt å prøve forsiktig igjen det du hadde spist da. Og det er bare i begynnelsen. Helsesøster fortalte meg at hvitløk gjør melken søt, at det var det bare å spise:)
maya80 Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Man prøver seg frem med enting av gangen, mine barn har ikke reagert å jeghar kunne spist det meste. Eneste var sønnen reagerte når jeg drakk melk i førsten, men det gikk seg till.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå