Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!!!

Vi har etter mange og laaaaaaaange diskusjoner blitt enige om navn. "problemet" er at det er mitt mellomnavn vi har valgt. Vi har fått en del reaksjoner på det og vi begynner å lure på om vi har valgt rett.. Jeg bruker ikke mellomnavnet i det det daglige.. Er det helt teit å "oppkalle" seg selv? Men det er ikke derfor vi har valgt det navnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke teit ...

Skrevet

Litt merkelig kanskje. Men om du ikke bruker det kan du vel bare kutte det i folkeregisteret, så får babyen ha det helt alene. Folk husker ikke så lenge. :-)

Skrevet

hehe. Ja, det va jodet.. Men er jo litt glad i navnet mitt. En ting er endret og det er skrivemåten.. Jeg skriver med C og ungen skriver med K

Skrevet

Hehe, ja da så.

Hva med å finne et første fornavn slik at dere får samme mellomnavn, men bruker mellomnavnet på ungen? Det er det jo mange som gjør, har et slags arvet mellomnavn.

Skrevet

Helt greit det vel...og slett ikke uvanlig :-)

Lillebrors fornavn nr 2 er det samme som pappas fornavn, pappa igjen er kalt opp etter sin morfar.

Skrevet

Det spiller da ingen rolle om det er ditt mellomnavn. Man kan ikke ta sånne smålige hensyn dersom man har funnet et navn man liker!

Skrevet

Er så glad det er et slik forum som dette.. Dette har faktisk plaget meg og det å kunne drøfte litt med noen man ikke kjenner var fint.. Navnet vi skal bruke er Karoline. Vi hadde tenkt at vi kunne ha et til fornavn, men vi fant ikke noen som vi likte og som passet.. Forslag?

Har ikke vært borti å bruke fornavn nr. 2 når man har dobbeltnan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...