KR0705 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Noen som kunne tenkt seg å giftet seg i uke 18-23??? Eller syntes dere at formen og magen ikke "passer" Gifter meg i august, og er så i tvil på når vi skal prøve å bli gravide igjen .... Ha prøvd i 15mnd, så er litt utålmodig...he he. VELDIG lyst på baby.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Synes dere skal prøve å få baby! Vi utsatte det å få barn, tenkte at det ville sikkert ikke bli noe problem å bli gravide. Ble det jo på første forsøk første gangen. Til tross for iherdig prøving gikk det 4 år til neste barn... Så kjør på og la bryllupet gå sin gang med eller uten mage. Dersom du ikke vil at magen skal synes, så finnes det kjoler som tar hensyn til dette :-)
KR0705 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Ja sant det... Vi har jo prøvd lenge, og ikke sikket det klaffer nå heller, selv om jeg skal over på pergotime... å gleder meg så utrolig til å bli graivid, og bryllup og gravid er jo søtt. har kjøpt kjole, men blir den for liten er det kanskje muligheter til å sy den ut litt...
MadameMimm Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg kunne godt ha giftet meg i uke 18-23. Jeg skulle i utgangspunktet ha giftet meg i sommer, men da jeg plutselig ble gravid, og vil være i uke 36 på bryllupsdagen, valgte vi å utsette det. Men jeg hadde ikke utsatt det hvis jeg var alt fra uke 30 og nedover. Fint med gravid brud, så lenge hun ikke har på seg slipperser pga av vann i føtterne(:
bebi-i-magen Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 jeg er gravid og skal gifte meg i mai:) er da nesten 36 uker når jeg gifter meg:)
solstråle-juli Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er nu i uke 21 og skal gifte mig om 1 uke. Vi skal ikke ha noget stort hvit bryllup. Vi skal bare have nermeste familie og så har vi tenkt at holle en stor sommerfest sommeren 2009 for venner og familie. Synes bare I skal stå på med baby, man vet aldrig hvornår det lykkes...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skulle giftet meg da jeg var i uke 27-28,men har nå bestemt oss for å utsette det til neste år pga formen. Er i min 16.svangerskapsuke,og er driiiit dårlig. Så før vi kommer så mye videre i planlegginga har vi valgt å utsette det,da vi ikke tørr å ta sjansen på at formen blir bedre... Men,hadde det ikke vært for den dårlige formen hadde jeg ikke nølt med å gifta meg gravid:) Jeg mener hvertfall at det er lettere å planlegge et bryllup,enn å planlegge en baby;) Ikke lett og sette en dato på når spiren skal feste seg.............. Lykke til!!
augusta Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er i uke 21 straks, null kvalme, fin størrelse på mage Go for it! : )
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Jeg synes også at det er fint med gravid brud, men det var helt til at jeg ble gravid selv. Er i 22. uke, og kunne IKKE tenkt meg å giftet meg nå! Sliter med svimmelhet og vondt i magen, og tidvis VELDIG vondt i bekkenet. Veldig synd egentlig, for puppene, huden, håret og magen har aldri vært så nydelig som nå!! Så hvis du er i god form, go for it! Men forbered deg på at du kanskje må sitte hele dagen.... :-S
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Vi giftet oss naå jeg var i uke 20 ca. Ikke noe problem, kjempe fin dag likvel. Magen var ikke noe problem, valgte bare en kjole som ikke var stram og ubehagelig nederst på magen. Formen var fin, eneste var at jeg var veldig emosjonell og ikke turde tillate meg selv å felle en eneste tåre, da er jeg usikker på om jeg hadde klart å stoppe igjen.. :-) Syntes dere bare skal fortsette å prøve jeg!
maria isabell Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 skal gifte meg i uke 18,kommer nok til å være sliten,men skal ta på myyye sminke...det blir jo koselig med en liten kulemage..uke 18 er jo formen betre og magen passe stor..ville heller vert negativ til å gifte meg i uke 8 med kvalme og svimmelhet..eller uke 40 med vann i kroppen og bekkenløsning..
junijente fikk julijente Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Jeg giftet meg for nesten 2 uker siden, da var jeg 18 uker på vei. Nå var dette bare en liten seremoni på Tinghuset med forlovere og deres partnere, så ikke noe store greier. Den "ordentlige" festen tar vi i oktober. Da er babyen ca 2 måneder, jeg må si jeg er like spent på det som jeg ville vært på å ha mage... Ellers vet jeg om ei som gifta seg da hun var ca 2 måneder på vei. Hun sa at det var litt kjedelig siden hun var så sliten på den tida, men at bryllupet selvsagt var kjempefint likevel. Om bryllupet mitt var planlagt, og jeg samtidig forsøkte å bli gravid ville jeg likevel kjørt på :-) Du vet jo ikke om prøvinga slår til, og når dere har prøvd så lenge er det vel litt kjedelig å avbryte et halvt år i påvente av bryllupet. Selvsagt er det litt kjedelig om du er sliten og trøtt, men du overlever nok det også, og kanskje dagen blir litt ekstra bra om du vet at det også er med en liten inni magen? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå