MammaMia123 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Om hvor sunne vi er *Trener du? (I såfall hva) *Hvor ofte trener du? *Hva drikker du hver dag? (Vann, eller brus m.m) *Spiser du snop hver dag? *Røyker du?
smågodt prinsessa Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Trener spinning (+ rockering + gå tur) Trener spinning 3 ganger i uka (rockering hver dag + gå tur 2-3 ganger i uka) Vann og isklumper må jeg ha hver dag Spiser ikke snop hver dag.. men masse i helgene.(må prøve å kutte ned) ja jeg røyker.
MammaMia123 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Kanskje jeg skal svare selv og. *Trener du? (I såfall hva) Trener på treningssenter. Alt fra step til vekter *Hvor ofte trener du? Prøver 2 ggr i uka, men er ikke det allltid det passer *Hva drikker du hver dag? (Vann, eller brus m.m) Huff, lever på pepsi max... *Spiser du snop hver dag? Ja, en sjokolade som regel. *Røyker du? Ja, men holder på å prøve å slutte
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 *Trener du? (I såfall hva) går tur i skogen med dyra våre flere ganger i uka, prøver å få til litt pilates.. *Hvor ofte trener du? prøver å få til flere dager med trening enn uten, alltid litt bevegelse hver dag. *Hva drikker du hver dag? mest vann, aldri brus, litt melk, te, kaffe *Spiser du snop hver dag? prøver å la være, hender det blir litt i helgene *Røyker du? nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå