Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grudde meg så fælt, var livredd for at noe var galt, at det ikke var levende osv. Har nesten ikke sovet i natt. Men alt var vel! Der inne var det en meget aktiv krabat som nektet vise profil og kjønn! Men alt annet var topp, frisk og normal baby! Skal tilbake om to uker, og jeg gruer meg ikke! Hun ultralyddamen fikk ikke sjekket leppene, for evnt hareskår.

Jeg gråt da jeg så det bankende hjertet og den sprellende kroppen, der inne er babyen min! Og jeg er så veldig veldig glad og lykkelig! Den drakk til og med fostervann så vi!

Jeg er så glad! Jeg har lyst til å rope det til hele verden. Men det tok seg ikke helt ut da, så jeg deler gleden med dere jeg:)

Ble satt tre dager tilbake i termin, men det gjør ikke noe. Det er jo en fin fin venn i maven min, tre dager fra og til gjør ikke noe, så lenge den har det bra og fint!

Ha en fin dag, alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, ja det er en deilig følelse :) gleds med deg!

Hvis du blev satt tilbake så kommer kanskje den lille vennen din før, det må jo bare være positivt :) (kanskje du mente at du vært satt frem 3 dager?) uansett det speler jo ingen rolle. kos dere masse og lykke til på neste ul. Skal dere prøve å se vad det er da?

Skrevet

Så utrolig gøy!! ;o)

Det er en spesiell følelse å ligge der og se på babyen sin. Veldig rart å tenke at det faktisk er et lite menneske der inne, som man har vært med på å lage.

Kjempeartig at alt var bra. Masse lykke til videre! : )

Skrevet

Heisann:)

Jeg mente jo tre dager frem, he he. Jeg er så full av adrenalin og glede her jeg sitter at jeg ikke vet opp ned på meg selv:) Ja jeg vil gjerne vite kjønnet denne gangen, jeg har ikke villet vite det på mine andre barn, men denne gangen hadde det vært kjekt. Nr 4, blir ikke flere etter denne nei, så vært kjekt finne det ut. Har mest jenteklær, så blir det gutt så kan man jo starte skaffe til veie noe. Du har tre jenter fra før, var det så) Vil du vite kjønnet denne gangen da?

Termin min var 10 august, og ble nå satt til 13 august.

Klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...