Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Grrrrr, tenkte jeg skulle kvitte meg med litt kronestykker, så hadde på forhånd telt opp kronestykker og 50øringer og lagt dem per 100kr i poser. valgte meg ut en butikk jeg var sikker på ikke hadde sånne tellemaskiner som man må putte myntene på, og tenkte det ikke skulle være noe problem og betale med disse myntene. Så jeg handler i vei, går i kassa, og joda hva har de der. TELLEMASKINER, og der står jeg da med posene mine. Og det tok laaaaaang tid, hjalp ikke at tre av fire kroner falt igjennom så jeg måtte legge de på på nytt. Køen hopet seg opp bak, av sinte folk som naturlig nok bare ville handle betale og komme seg hjem. Han som satt i kassa måtte tilslutt bare gi beskjed til de i køa om at dette kom til å ta tid og at det sikkert var like greit å gå i en ny kasse. Så kom han da rundt og hjalp meg. Det blir siste gangen jeg betaler med kronestykker! FLAUUUUUUU!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Eh, var ikke meningen å være anonym da *rødmendekronestykkehandler*
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Haha, jeg leste det med en "herregud at det går an"- holdning jeg nå, og så var det deg da snuppa:) Hehe, du må ikke være anonym, jeg får så feil innstilling når jeg leser...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg??? neeeeeei, det kunne da ikke falle meg inn. Jeg er fordomsfri og politisk korrekt til beinet jeg altså...
Sjokoladekaka Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 hehe.. så det var deg eg såg på butikken... eg tenkte at ho der har robba sparebøssa til ungen;)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Prøvde meg ved å unskylde og si at jeg hadde ranet en bøssebærer, men de i køen bak meg så ikke helt humoren... 0_o
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Jassååå..........så du er en av de som får køen til å hope seg opp..................=)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Noe så jæææævlig også. Seriøst, jeg ble så flau at jeg rødmet (noe jeg tror jeg ALDRI har gjort før) Og jeg blir ikke flau, der er liksom ikke meg. Tilogmed babyen i vogna så litt flau ut i det vi trilla ut av butikken..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Hadde jeg vært babyn så hadde jeg hyl skreket som bare det...............forstår godt at du ble flau he he..................neste gang går du til banken he he
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Jeg tror jeg har rødmet én gang i hele mitt liv, og det var en gang på ungdomsskolen da vi snakket om rødming i naturfagtimen hvorpå jeg påstod at jeg aldri rødmet.. hehe:)
It's all about me Skrevet 11. mars 2008 #13 Skrevet 11. mars 2008 Du har vel hørt om bank? Der kan du veksle inn småpenger i større sedler som tar mye kortere tid å betale med. Selv om butikken ikke hadde hatt tellemaskin hadde det alikevel tatt en liten evighet for kassereren å telle alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå