Gå til innhold

Noen fra Tromsø her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Tromsø her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja:)æ e fra Tromsø...har nr.2 på vei:)Har ei på 4 fra før..kor gammel e dine?

Skrevet

koseli da:) minste min blir 7 i april og eldste blir 9 til høsten... og det føles ut som ei evighet sia æ gikk gjennom dette sist. Glede mæ så utruli til å få mage og ska si det til venna og familie :) Når har du termin ca?

Skrevet

Bor en time utførr Tromsø, e 23 år og vente mitt første barn;-)

Skrevet

Hei! E også fra Tromsø. Gravid for første gang, nåkka som e helt fantastisk og samtidig litt skremmandes.. :o)

E ca 7 uke på vei og har termin i slutten av oktober hvis den lille bestemme sæ for å klore sæ fast der inne. :o)

Enn dåkker andre?

Skrevet

Termin 19 nov her.

Skrevet

Har ikkje vært hos legen enda, men ætter egne beregninge e æ 5+3 på vei og skal ha 10. november!! Har glæda mæ længe til å bli mamma, sæll om æ e ganske ung, har hatt samboer i 6 år no og d føles rett!! I tillegg har stort sett alle vænnan mine fått og både dæm og mamma har mast vældi i d siste så no glæde æ mæ utruli mye til å fortelle d!! Katti syns dåkker man skal dele det med nærmaste familie?? Har kun sagt d til søstra mi, måtte dele d me nåen;-)

Skrevet

æ har veldi løst å si det til mamma og dem... æ og kjæresten min ska til svigersan i påska så KANSKJE vi sier det til dem... men blir nok å vente enda ei stund.. selv om dt e vanskeli... har løst å rope det ut til alle...

Skrevet

hei:)æ va hos lægen i går å ble satt fram 1-2 daga så e i dag 7+1.å fikk termin 30.okt.men får 29.når æ rægne det ut som d står i bøkern at lægen gjør d...jaja..ikke så nøye,håpe bare d går bra å at den lille kommer før tia enn på over ti for ho lille tøtta mi har bursdag 4.nov.:)

å da blir dæm jo så kjæmpenært..ellers så trur æ at man må føle det litt sjøl katti man fortæll d til andre..æ mista i uke 11 i aug.i fjor å d va en del som visste d,bla.mamma å pappa å et par venninne.mamma bor i oslo,ho kom opp me morra flye da æ blei lagt inn på unn,pappa kom rætt opp for å hoøde mæ i handa å da æ kom hjæm va d så sinnsykt godt å ha nån å prate me å ha litt støtte i..å d ville æ gjort igjæn..men skjønne dæm som hold d vældi tætt å!

Skrevet

Er ikke fra Tromsø men bor 2,5 time unna.

IKM 15. mars så snart CB... Håpe, håpe, håpe. Har ikke noen fra før.

Lykke til dere alle, så "prates" vi nok senere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...