TussiLussi Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Var hos legen i dag pga masse intens hodepine - var redd for svangerskapsforgiftning - hadde greid å få bihulebetennelse - igjen...har vært mye plaget med dette i mange år. Heldigvis satte han meg på antibiotika med en gang - skal ta KS på mandag og han mente det var bra for meg at jeg kom i form til da Håper hodepinen forsvinner kjapt nå da Bare 7 dager å telle ned nå
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Føler med deg. Har selv vært veldig mye plaget av denne hodepinen. Du kan jo vurdere operasjon. Har akkurat gjort det, og i forhold til et keisersnitt er jo dette bare blåbær. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Sikker på at det er bilhulene? Jeg ble diagnosert med bihulebetennelse to ganger på ett halvt år. Var veldig plaget av intens hodepine, Viste seg å være lavt B12 (vitaminet) nivå. Fikk penicillin begge gangene som bare tærer ekstra på B12 lageret. Det var først da jeg fikk hjertekramper at de oppdaget at det var B12 nivået mitt som var lavt, kritisk lavt faktisk. Hvis du er plaget av intens hodepine, og i føler deg litt kortpustet (ikke greit å vite når man er gravid om det skyldes graviditeten, selvfølgelig) anbefaler jeg deg å få sjekket B12-nivået i kroppen.
TussiLussi Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Har gått på B12 tab. i over ett år nå. Trenger nok litt tilskudd av dette også ja Men nå ble det iallefall kontantert bihulebetennelse, da. Husker at jeg fant ut av B12 mangel nettopp pga hodepine, så dette er ikke noe dumt tips det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå