selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 hehehe... tja, si det? Det er jo to forskjellige poser da. Selv har jeg en ka-ping-pose fra smilegris og er superfornøyd med den. Har også en voksipose, men den duger mest når det er bikkjekaldt. Til alt annet vær er ka-ping-posen genial.
tilbudstorget Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Ok. Hva gjør jeg for å spesialbestille en da?
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Er bare å sende en epost til smilegris så vidt jeg vet.
lenej :o) Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 etter mye skryt da, så har eg også lyst på en ka-ping pose... vet du hvor lang tid det tar, sånn ca, om man bestiller? ikke noe stress da... men har jo solgt voksien så... hvor mange grader går de ned til? ca?
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 heisann, søta Det varierer litt av hvilket stoff du ønsker. Men ikke lange tida. Par uker kanskje? Minsta har brukt sin pose ned til 5-6 minus. Da har hun janus ulldress innerst, ullsokker, en ullgenser, votter og lue - og jeg har et strikkateppe over posen. Det duger som bare det.
tilbudstorget Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 Blir posen litt varm da, for våren?
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 neida, den blir ikke for varm puster fint. Dessuten kan du knyte opp og løsne litt på flakene.
tilbudstorget Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2008 Det høres bra ut ja. Den ser ikke så kokvarm ut som voksi. Den skal vi selge nå, jeg orker ikke ha den til nestemann uansett.
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Kan være kjekt å ha voksien til div bruk, jeg har beholdt vår. Men jeg bruker mest den lettere posen. Syns det er enklere å legge over et ekstra teppe hvis det blir litt for kaldt, enn å prøve å brette til siden den tunge og klumpete voksiposen. Mine unger koker i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå