Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Bruker OB, eller de first price tampongene. Tampax fikser jeg ikke.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 Jøss, bare ob'er her jo
Mrs. X Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 Hvis jeg må bruke tampong bruker jeg Tampax, fikser ikke ob!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #21 Skrevet 10. mars 2008 Tampax. OB er rett og slett EKKELT! Takke meg til innføringshylsene som gjør at jeg slipper å fingre oppi herligheta i den deiligste tiden i måneden:/
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #22 Skrevet 10. mars 2008 Ob, alwaystamponger og kanskje snart mooncup?
smågodt prinsessa Skrevet 10. mars 2008 #23 Skrevet 10. mars 2008 OB... har aldri skjønt Tampax jeg.. vet ikke åssen den funker.. aldri prøvd.
Minnie Mom Skrevet 10. mars 2008 #24 Skrevet 10. mars 2008 Tampax. Mer hygienisk og lettere å vite at den sitter riktig synes jeg.. Bruker ob til nød, men foretrekker Tampax ja... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå