Gå til innhold

middagen i dag var skikkelig populær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ina elsket risengrynsgrøt gitt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det ER jo snadder da! :-)

Bare synd man ofte blir fort sulten igjen. :-p

Skrevet

Ja, det er jo litt kjedelig da:(

Liker grøt veldig godt jeg, men synes det er så kjedelig å koke, blir derfor ikke så ofte vi har det.

Men leker med tanken på å ha en fast grøtdag i uken, akkurat som at onsdager er pannekake dag.

Skrevet

Her hadde vi kylling og pasta salat og snuppa på 10 mnd langa inn med kylling og pasta ja, selve salaten er litt vanskelig å spise for ho da.

Skrevet

Det digger guttene her også

Skrevet

Har dere noe godt til pastaen da? Saus, olje eller noe

? Er det sånn kyllingfilet dere har til?

Trenger tips ser dere, hehe:-)

Skrevet

Risengrynsgrøt er jo super lørdagsmat middag/lunsj synes jeg :-)

Gammel god tradisjon er å lage såkalt dynegrøt :-) Må bare kokes opp. Deretter paker du inn i en dyne...evt setter ovn på lav varm (50 grader) og lar stå der (omkring tre timer) mens du går ut og gjør ærender, går på besøk, leker e.l. (....jeg synes ikke noe særlig om å ha på ovn hvis jeg ikke er i huset selv da, så synes dyneversjonen er super...).

Når det skal spises koker du bare opp igjen, evt. tilsetter mer væske hvis det behøves. Skikkelig, god, gammeldags grøt blir raskt og lett å lage :-) Tror det pleier å stå oppskrift på 'dynegrøt' bak på en del grøtpakker.

Skrevet

persillelille: det var ingen dum ide.

Se om jeg ikke får forsøkt det.

det beste Ina har smakt hittill er kokt torsk, poteter, gulrøtter og smeltet smør.

Hun ble helt vill, spiste 2 porsjoner, er jo mer en det jeg spist til og med (men nå er ikke jeg så veldig glad i torsk da)

Ellers så er stort sett alt vi spiser populært så lenge vi sitter og spiser sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...