2hærligegutter Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Dette har blitt en tolmodighets prøve. Ved forige svangerskap hadde jeg allverdens av tid, regnet med å gå min 1 uke over termin, for det var veldig vanlig i min fam, men neida gutten kom 10 dager før termin, og jeg hadde ingenting klart, ikke bagen, vogna, huset eller kurven. Nå har jeg fortsatt 18 dager igjen og begynner å bli skikkelig utolmodig, håper så inderlig at denne gutten og vil finne på å komme noe før, også pga størrelsen hans ( har ikke så veldig lyst til å føde 4,5- 5 kg unge). Prøver å forberede meg på å gå over termin, men det er vansklig kjenner jeg. Skulle gjerne gått turer, men har helt sinnsykt vondt i foten, det holder i massevis å gå frem og tilbake til bhg (ca 300 m en vei). det er sikkert flere som meg, og jeg vet jeg syter for jeg er i veldig fin form sånn ellers. Jeg har ikke bekkenløsning eller rygg plager, så jeg burde jo hvert fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå