Mayken Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Folk fortsetter bare å svare jo. Hva er egentlig vitsen?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Ja ikke sant... Man burde absolutt hatt en "rapporter"-funksjon eller noe, slik at innlegg kunne fryses til madde dukket opp. Eller noe. Eller delt ut litt vett og forstand slik at folk forsto å ikke svare på det som bør forsvinne.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Noen må ha det inn med teskje vettu:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Hu har bytte nick da vøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå