mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Bekkenløsning, har vart i 6 1/2 år
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde ingen. Og det varte jo da, i 8 mnd. Men mista lysta på kjøtt og saus og fikk god luktesans og var litt trøttere og varmere enn vanlig. Men vil ikke kalle det plager som i bekkenløsning eller kvalme.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Var småkvalm en uke, ellers var jeg veldig plaget med bekkenløsning.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 uæææææ ! jeg har det nå !! ( full sykmelding) litt men nr 1 og myye nå- kan du ikke oppmuntre meg litt da ;-((
Sjokoladekaka Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 kvalme og spy ca 6 veker, bekkenløsning og -låsning, huskar ikkje kor lenge. vatn i kroppen (2), mest siste månadane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå