Gå til innhold

hvilke svangerskapsplager hadde du ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor lenge ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning, har vart i 6 1/2 år

Skrevet

Jeg hadde ingen. Og det varte jo da, i 8 mnd.

 

Men mista lysta på kjøtt og saus og fikk god luktesans og var litt trøttere og varmere enn vanlig. Men vil ikke kalle det plager som i bekkenløsning eller kvalme.

Skrevet

Var småkvalm en uke, ellers var jeg veldig plaget med bekkenløsning.

Skrevet

uæææææ ! jeg har det nå !! ( full sykmelding) litt men nr 1 og myye nå- kan du ikke oppmuntre meg litt da ;-((

 

 

Skrevet

kvalme og spy ca 6 veker, bekkenløsning og -låsning, huskar ikkje kor lenge. vatn i kroppen (2), mest siste månadane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...