Gå til innhold

Huff, ekkel smak i munnen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skikkelig ekkel smak i munnen, liksom bakerst på tunga. Gjør at jeg må løpe å spytte i vasken hele tia for å ikke bryte meg. Veldig irriterende, for i utgangspunktet er jeg ikke så veldig kvalm lenger( er i 14 uke) Noen andre som har opplevd dette? Forslag på hva jeg kan gjøre for å få det bort/bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt av samme problemet. Jeg takler nesten ikke pusse tennene mine. Jeg pusser og pusser, men uansett har jeg en ekkelt smak i munnen, skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Blir skikkelig kvalm når jeg pusser tennene, det er irriterende. Aner ikke hva jeg skal gjøre..

Pleier å tygge tyggis etterpå da, det hjelper på litt :)

Skrevet

Jeg er blitt avhengig av Frisk, ALT gir ekkel ettersmak. Tyggis hjelper også litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...