Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har skikkelig ekkel smak i munnen, liksom bakerst på tunga. Gjør at jeg må løpe å spytte i vasken hele tia for å ikke bryte meg. Veldig irriterende, for i utgangspunktet er jeg ikke så veldig kvalm lenger( er i 14 uke) Noen andre som har opplevd dette? Forslag på hva jeg kan gjøre for å få det bort/bedre?
Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Har litt av samme problemet. Jeg takler nesten ikke pusse tennene mine. Jeg pusser og pusser, men uansett har jeg en ekkelt smak i munnen, skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Blir skikkelig kvalm når jeg pusser tennene, det er irriterende. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Pleier å tygge tyggis etterpå da, det hjelper på litt
Nordhagenjentene :) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er blitt avhengig av Frisk, ALT gir ekkel ettersmak. Tyggis hjelper også litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå