meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 noen mer enn andre, noen nesten aldri:)
Mayken Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 jeg har hatt samme nick helt siden jeg startet på Bim for snart 2 år siden. men pga av en person som har kommet inn hit den siste tiden og laget en del kvalm, har jeg nå nettopp sett meg nødt til å bytte. Da flere ble forvirret da nicket hennes til forveksling var ganske likt mitt:(
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg var mamma søker barn.... Men så kom det to gutter og siden jeg ikke søker barn lenger så ble det
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Har hatt samme nick hele tiden på dib. Hadde noe annet på bim.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Har skifta nick en gang, ca 2 år siden. Også har jeg en annen profil som jeg har brukt to eller tre ganger for å legge frem ømtålige problemer, siden jeg ikke akkurat har vært veldig anonym her med dette nicket.
smågodt prinsessa Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Bytta da jeg flytta over på DIB.. På BIM het jeg: Baby_i_magen_min:) Men var ikke så veldig aktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå