Learning to fly Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Tar dere barna ut av barnehagen i påsken? Eller er de der for å ikke kjede seg hjemme?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Blir nok hjemme. Iallfall påskeuka. Men så går jeg sykemeldt, så det blir litt ettersom dagsform og slikt. Men nå skal vi bort også da. :-)
papoyo Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Mandag og tirsdag skal jeg jobbe sjøl (jobber jo i bhg), og regner med sambo også må det. Så da blir det barnehagen på mine to jenter.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har fri, så da ha sønnen og fri.. Han får nok kjede seg litt her hjemme med meg. Men det gjør ingenting.. Jeg skal vaske litt vinduer osv - men gidd ikke stresse med bhg... Skal nok kose oss litt og! På onsdagen reise vi på fjellet..
ayla05 Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 mandag skal hun i barnehagen så jeg får skrevet oppgave og resten av påska er fri:) gleder meg til å reise bort og gjøre noe annet for en gangs skyld:)
♥Snulder Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Barnehagen vår har stengt hele påsken, så her må vi ty til annen løsning de dagene jeg og mannen må jobbe.
piano♫ Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Ja, vi har fri. Jobber som lærere, og det er belønninga for at jeg nå sitter dag og natt med elevvurderinger :-). Og ungene har fri de også, selv om barnehagen er åpen.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Pappan har fri, så da får poden være hjemme. Han er jo bare litt over et år, så han tåler nok å gå hjemme en ukes tid :-)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Blir bhg mand og tirsd,onsd stenger bhg kl 12 så da får gubben være hjemme.Jeg skal jobbe.jobber også påskeaften:(
winneboo Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Jeg jobber alle helligdager så vesla skal til pappaen sin i påsken. Så hadde hun ikke skullet dit så måtte jeg nok sendt henne avgårde ja.
Sylteflesk Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Jobber selv så hun må nok i barnehagen, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå