Gå til innhold

Fri i påsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere barna ut av barnehagen i påsken? Eller er de der for å ikke kjede seg hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok hjemme. Iallfall påskeuka. Men så går jeg sykemeldt, så det blir litt ettersom dagsform og slikt. Men nå skal vi bort også da. :-)

Skrevet

Mandag og tirsdag skal jeg jobbe sjøl (jobber jo i bhg), og regner med sambo også må det. Så da blir det barnehagen på mine to jenter.

Skrevet

Jeg har fri, så da ha sønnen og fri.. Han får nok kjede seg litt her hjemme med meg. Men det gjør ingenting.. Jeg skal vaske litt vinduer osv - men gidd ikke stresse med bhg... Skal nok kose oss litt og! På onsdagen reise vi på fjellet..

Skrevet

mandag skal hun i barnehagen så jeg får skrevet oppgave og resten av påska er fri:) gleder meg til å reise bort og gjøre noe annet for en gangs skyld:)

Skrevet

Barnehagen vår har stengt hele påsken, så her må vi ty til annen løsning de dagene jeg og mannen må jobbe.

Skrevet

Ja, vi har fri. Jobber som lærere, og det er belønninga for at jeg nå sitter dag og natt med elevvurderinger :-).

Og ungene har fri de også, selv om barnehagen er åpen.

Skrevet

Pappan har fri, så da får poden være hjemme. Han er jo bare litt over et år, så han tåler nok å gå hjemme en ukes tid :-)

Skrevet

Blir bhg mand og tirsd,onsd stenger bhg kl 12 så da får gubben være hjemme.Jeg skal jobbe.jobber også påskeaften:(

Skrevet

Jeg jobber alle helligdager så vesla skal til pappaen sin i påsken. Så hadde hun ikke skullet dit så måtte jeg nok sendt henne avgårde ja.

Skrevet

Jobber selv så hun må nok i barnehagen, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...