Gå til innhold

SATANS TELEFONSELGERE!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Fikk telefon fra noen jævler nå...

har vært kunde hos dem tidligere (abbonement på noe slankegreier) men meldte meg fort ut. Fikk telefon nå om at han ringte i en "veldig spesiell anledning", for de ville "gjøre stas på sine tidligere kunder". Han skulle sende meg en pakke med skritteller og bmi-måler og det var ikke måte på, med verdi på over 500 kroner. Jaja, det er jo fint sier jeg. "Du må bare betale en symbolsk sum på 198 kroner og bli medlem igjen". Jeg fikk meg ikke til å si nei engang, pga måten han snakket på. ble pressa opp i et hjørne. så ramser han opp navn og adresse og jeg svarer jo at det stemmer, og så sier han det blir tatt opp på bånd så det ikke blir noen misforståelser...

AAAArgh... Jeg kunne jo sagt nei men han snakka så fort og mye at jeg fikk jo ikke gjort det engang... Jaja, jeg får ta imot denne pakken og betale de "symbolske 198 kronene" da, og melde meg ut så fort som mulig.

 

Og jeg som har reservert meg for telefonselgere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, en symbolsk sum på 198 kr? Symbolet på at de er dårlige selgere da eller? :)

Skrevet

Har man ikke angrefrist på telefonsalg?

så slipper du den utgiften på 198,-mener jeg... :)

Skrevet

Da ringer du tilbake eller sender mail om dette og ber de kanselere hel egreia.

Og så sender du lignende mail til forbrukerrådet eller hvem det er som styrrer med slikt, for slik kan de ikke holde på.

Tenk hvor mye penger de tjener på alle de som ikke klarar å komme til med et nei og ikke våger å gjøre noe med det etterpå.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja tror jeg skal sende dem en mail...

Jeg fikk ikke komme til i samtalen engang...

Han begynte hele samtalen med at han skulle sende meg en pakke som var verdt 500 kroner... han spurte ikke om jeg ville ha den eller noe.

Fikk ikke sagt et ord jo, sånn som han bablet i vei... Argh... Blir forbanna!

Skrevet

Kjapp deg å send mail du.... og si at du følte deg pressa.

 

Har mottatt akkurat samme telefon jeg også, og han lot meg ikke komme til, bare ramsa opp og tilslutt begynte han å ramse opp navn og adresse til meg... men da la jeg bare på.

 

Er de useriøse, kan jaggu vi være det også ;-)

Skrevet

Registrer deg og mannen mot telefonsalg i brønnøysundregisteret.

 

Hvis du allikevel får en telefon, kan du si "ja, men jeg har registrert meg mot telefonsalg!" Det er enklere å avvise da, synes jeg.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Har nå sendt denne mailen:

 

er tidligere kunde hos dere og fikk idag en telefon der jeg følte meg presset til igjen å bli medlem hos dere, og å motta en pakke fra dere. Ble fortalt at jeg skulle betale en "symbolsk sum", som jo er på 198 kroner (pakkens verdi var 500 kroner).

 

Jeg følte meg presset til å motta pakken, og følte ikke jeg kom til i telefonen.

 

Ønsker ikke denne forsendelsen, og kommer ikke til å anbefale dere videre.

 

Med hilsen

(navn og adresse)

Skrevet

Jeg bruker bryte inn tvert med et høyt HEI om noen prøver å ringe meg anngående telefonsalg. Og så sier jeg at jeg er reservert mot telefonsalg og at de snarest får sjekket opp listene sine mot Brønnøysundregisteret. For dette har de ikke lov til.

 

Jeg er blitt streng på det for jeg syns de er blitt så slappe på dette de fleste telefonselgere. Vi har hele familien vært reservert i minst 5 år og når vi fikk første ungen reserverte jeg også henne mot telefonsalg slik at de ikke kan si at det er til henne heller.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja hadde jeg bare vært så tøff =(

jeg er unormalt høflig mot andre mennesker (vel, ikke alltid her inne da, men IRL =) ) og klarer IKKE si nei til noenting...

får dårlig samvittighet av det, og har store problemer med å sette folk på plass. Eneste jeg sier fra til om noenting er egentlig mannen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...