petite fleur Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 ....til å få idiotiske innlegg bort fra førstesiden....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Alle bidrag tas imot med takk.
Mayken Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Gjør mitt beste jeg også. men begrenser seg hvor mange tåplige innlegg jeg klarer å dikte opp i dag, hodet er for trøtt gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå