LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 kan jeg jo fortelle at i dag spiste vi nesten taco til middag. Og det var nesten veldig godt. :-)
Himmel og hav Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Nesten taco er i grunnen en slager her også :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Ja ikke sant, snadder! :-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Å nå ble jeg nesten sulten, spagetti her.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Skal spise hjemmelagede hamburgere vi, bare gubben får rævva hjem fra jobb;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå