Salat Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Sitter her og vurderer litt frem og tilbake... Vi bor på motsatt side av byen av mannens jobb, og han bruker godt og vel en time til jobb. Jeg går på høgskolen, og bruker 45min-1 time med kollektivtransport. Vi har nesten all familie her i nærhetetn. Marka er 2 minutter unna, akebakker og lekeplasser. Vi kan få høyere lån og flytte. Det er mye dyrere på andre siden. Men mannen vil kunne gå/sykle til jobb, eller sette seg på en bybuss i 5 minutter. Jeg kan gå eller hoppe på trikken 5 minutter ned på skolen. Jeg er rimelig sikker på at ungene vil få bhg plass her vi bor nå til hovedopptaket, og dermed vil de få overflytting til ny bydel og få plass om ikke så altfor lenge. Vi trenger bare ha en bil og den vil bli lite brukt. Det er jo parker og lekeplasser, men det blir jo i byen og ikke noe turmuligheter i umiddelbar nærhet.... Vanskelig!! Hva ville dere gjort?
sannamin* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 jeg hadde ikke flyttet.. mens så er vi pendlere sjøl. Hadde ikke ønsket mere lån. Vi har 2 biler og det er endel utg i mnd bare det.. Dere har familie og turmuligheter i nærheten også.. Jeg hadde ikke flyttet.
tilbudstorget Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hadde blitt der jeg var. Familie og uteområder er viktig, synes jeg.
Salat Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Egentlig er jeg enig med dere... Men klarer liksom ikke la det ligge heller. Utenom rush er det bare 20 minutter med bil fra her vi bor nå. Det blir ikke så veldig mye mer lån enn vi har nå heller, for mannen har arvet en liten slump som vi går å venter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå