Gå til innhold

Noen lesbiske her? (ikke krangle).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk selv vite for par dager siden at en kjempe god venninne av meg var lesbisk. Vi har kjent hverandre i snart 5 år, og vært kjempe gode venner fra starten av.

Jeg har absolutt ikke noe imot at hun er lesbisk. Hun fortalte at hun var blitt interesert i en i klasse, og det syns jeg er bare kjempe kos. Men jeg bare lurer på om det er ubehagelig å prate om det?

Det er forskjellig fra person til person, men jeg bare lurer på hva slags erfaring andre har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er et forum som heter lesbisk/homofil.. :) .

Skrevet

Åh...det visste jeg ikke...he he.

Tok litt tid før jeg fant det... men fant det til slutt...

Takk :)

Skrevet

Om det er ubehagelig å prate om hva da? At man forelsker seg i noen? Neppe.

Skrevet

Hahaha.. Skal du helbrede eller bebreide? Begge deler kanskje ? :-)

Skrevet

Pila: nei, ikke om det. Men om det er "ubehagelig", "masete" (vet ikke helt hvilken ord jeg skal bruke) å spørre om f.eks: hvor lenge har du vist det? Vet foreldrene dine det? Vet noen andre venner det...etc.

Maiken: Om du klare å lese ordentlig, så er det ikke jeg som er lesbisk. Men en god venninne av meg. Og hun er 1000 ganger et bedre menneske enn det du noen gang komme til å bli. Dessuten så tror jeg at du er bare en som tuller, så tar ikke det du sier så seriøs...dessverre :)

Skrevet

Det tror jeg ikke det finnes noe fasitsvar på.

Jeg hadde opplevd det som absurd om jeg nevnte at jeg har kone og unger og noen tok det som en invitt til å lure på hvor lenge jeg hadde visst at jeg kunne tenke meg det, om foreldra mine visste det etc.

Men dette kan nok helt sikkert oppleves annerledes for en eller annen nyutsprungen homounge på landet og sånn.

Tru'kke det er no' problem å spørre - du merker jo fort om hun svarer litt sånn "Øøøøh...ja-a?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...