Gå til innhold

Ang. Mor/Barn pakker til Romania


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Jenter :-)

 

Det blir desverre ikke påsketur til Romania i år. Men vi planlegger tur ca i Juni.

Snakket med min far ang. mor/barn pakker og det er KJEMPESTORT behov for det i Romania!

 

Så om dere ønsker:

Pakk ned ting til mor og baby i f.eks en banankasse. Legg gjerne ved et brev, bilde osv. samt adressen din. Kan jo hende du får svar tilbake :-). Merk gjerne kassen om det er til guttebaby eller jentebaby og ca alder.

 

Om det er noen som ikke har mulighet til å ha kassen hos seg til det nærmer seg juni, så kan jeg være behjelpelig med å ha dem her hos meg :-) Bare ta kontakt så finner vi på noe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

 

Ja jeg får snart pakken med sko levert hos meg. Men de kan bare stå her til du vet noe mer om levering osv. Bare supert det. Det er et utrolig bra tiltak og behovet der nede er fremdeles stort. Har jo selv vært nede flere ganger både for å delta på byggingen av et barnehjem, utdeling av mat til gatebarna og sett hvordan det nytter. Utrolig at det er flere som har stå på evne. Jeg oppfordrer alle til å bidra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...