Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Heisann Jenter :-) Det blir desverre ikke påsketur til Romania i år. Men vi planlegger tur ca i Juni. Snakket med min far ang. mor/barn pakker og det er KJEMPESTORT behov for det i Romania! Så om dere ønsker: Pakk ned ting til mor og baby i f.eks en banankasse. Legg gjerne ved et brev, bilde osv. samt adressen din. Kan jo hende du får svar tilbake :-). Merk gjerne kassen om det er til guttebaby eller jentebaby og ca alder. Om det er noen som ikke har mulighet til å ha kassen hos seg til det nærmer seg juni, så kan jeg være behjelpelig med å ha dem her hos meg :-) Bare ta kontakt så finner vi på noe :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei, Ja jeg får snart pakken med sko levert hos meg. Men de kan bare stå her til du vet noe mer om levering osv. Bare supert det. Det er et utrolig bra tiltak og behovet der nede er fremdeles stort. Har jo selv vært nede flere ganger både for å delta på byggingen av et barnehjem, utdeling av mat til gatebarna og sett hvordan det nytter. Utrolig at det er flere som har stå på evne. Jeg oppfordrer alle til å bidra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå