Lemis Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Fikk positiv CB-test i dag 1 dag før IKM:) Er så ubeskrivelig glad! Føler meg endelig ordentlig lykkelig etter jeg hedde MA i Desember. Var 16 uker på vei så fikk meg en knekk der... Jeg ser nå hvilken symptomer jeg har hatt som jeg ikke tenkte over var graviditetstegn. Hadde litt ømme pupper, men det kan jeg ha med TR også. Hadde veldig hard mage. Sånn at jeg satt i evigheter på do også var jeg litt svimmel. En del hjertebank og liksom tung i brystet...Var svimmel forrige gang og hadde lavt blodtrykk tidlig. Kanskje det er en begynnelse til kvalme.....Har igrunnen følt meg litt "syk" i kroppen, som med influensa. Vært ekstra trøtt også. Sender dere alle masse babystøv og håper virkelig dere snart kommer etter! Jeg har hatt en fin tid her inne sammen med dere:) men stikker sikkert innom her selv om jeg nå vandrer videre. Stooooor klem til dere alle!!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer så mye!!! Sniker til meg litt babystøv,jeg!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer sååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet!
Habby Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Grattis så mye!! Lykke til!! Håper resten kommer etter
tuppa prøvd lenge Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 gratulerer gratulerer! du skal nok få se at denne spira sitter godt fast! lykke til videre i svangerskalpet.
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer såååå mye! ) Håper spira klorer seg godt fast! Og masse lykke til med svangerskapet!
Lemis Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Tusen tusen takk!! Skal følge godt med hvordan det går med dere! Var jo ganske mange som hadde ikm denne uken. Krysser fingrene for dere alle:) Forresten så ble jeg spådd å være gravid nå av Mamalari. Hun har spådd at jeg skulle bli det helt siden første gang jeg ble spådd av henne i januar. Det var visst en del hun hadde spådd det kom til å klaffe med denne pp:) Får satse på det! Mange klemmer og babystøv til dere alle sammen!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer så mye!!! Håper spiren din klorer seg fast!!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Så spennende! Mamalari og nattinatt har spådd at jeg er gravid og:o) Og Stratosen spådde også mars... men det er noen som har sagt nei og mener mai er måneden og... så det blir jammen spennende å se:o) Håper jeg kan snike meg etter deg i løpet av uka:o) Klemmer og lykkeønskninger til deg fra meg:o)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer!!!!!! Masse lykke til ønskes deg fra en annen som også kanskje tør håpe litt ennå på å få et november-gull!
Dinoproto Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer, hurra hurra for deg! Håper vi andre kommer fort etter deg!
Lemis Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. mars 2008 Blir helt overveldet jeg over at så mange gratulerer! Dere er virkelig noen kjekke søte jenter:) Ja, får virkelig håpe spiren klorer seg godt fast denne gangen...Får bare prøve å tenke positivt og glede meg:) Får heldigvis tidlig UL denne gangen sa legen. Sist gikk jeg i en hel mnd uten å vite at det ikke lenger var noe liv... men det går vel helst bra:) KLEMMER TIL DERE:)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Kjære Lemis =) Så utrolig glad jeg ble for å lese dette! Gratulerer så mye med spire, det fortjente du så inderlig vel!! Vet jo du har en historie bak deg, som slett ikke var spesielt hyggelig, og da gjør det litt ekstra inntrykk når lykken snur! Jeg ønsker deg og magen alt vel, kom deg til legen å få en tidlig UL, så slipper du flere bekymringer enn nødvendig. Heidundrande salutt for deg og bitteliten ¤ --- ¤ --- ¤ !!!!!!!!!!!!! Klemmers, Miemamma
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 åååååååååååååååå såååååå utrolig kjekt å lese!!!!!!!!! GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE:-)
puse 08 Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 Heisann å graulerer så masse:)) Supert at det endelig klaffa! Nå er han nok kommet for å bli skal du se:) Kose dere videre så kommer vi snart etter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå