Gå til innhold

torunns drømmekjoler/Divax versus JK dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Divax og Torunn bestiller jo kjolene sine fra her har jeg hørt. Det du betaler flere tusen ekstra for er jo bare mellomleddet. Har du et bilde, vet hvilken kjole du vil ha, så anbefaler jeg å bestille rett i fra JK. Er det noen endringer du vil foreta kan det vel være greit å bestille gjennom en av de to norske bare for å være sikker på at du får forklart hva du mener skikkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg valgte å bestille min kjole gjennom Torunn,da det føles mye tryggere å ha en norsk å forholde seg til.Skulle det være noe,så har jeg mulighet til å få ryddet opp i det.det har jeg ikke ved å bestille fra JK.

Divax er mye dyrere enn Torunn,så derfor ble det sånn.Og med den servicen jeg har fått,så angrer jeg ikke et sekund.

Hvor Divax får sine kjoler vet ikke jeg,men Torunn får ihvertfall ikke sine fra JK.Det var det første jeg spurte om

Skrevet

Det hadde eg også svart om eg var Torunn.

Men det er nå rart at de har mye av de samme kjolene, og til og med like bilder..............

Skrevet

vel,og du finner ikke de samme bildene på maggie sottero,bonny etc sine sider?du aner tydeligvis ikke hva du snakker om,bildene er av orginale kjoler.så hvem som helst kan bruke de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...