høstbarn:) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Mannen min var helt frisk i går kveld, la seg, og sov godt.Våknet midt på natta, og var litt uggen Så spydde han ca 10 ganger helt til kl 7 i morrest. fikk feber til morgenen, og har fortsatt feber (38 grader) etter å ha tatt febernedsettende. Hva feiler det han da? Han har ikke spist noen annet enn meg og småtten, og vi er ikke syke.... Noen som har peiling`?
Misti Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 sikkert omgansyke, masse av det som går nå.. håpe dere ikke får det, men han burde drikke vann med et par ts potetmel i.
høstbarn:) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Potetmel - hvorfor det? Han har ikke kastet opp noe i dag da. Men føler seg helt elendig. Vi er ikke "omgangssyke" folk, vi har aldri hatt det! Men det er vel ingen garanti mot å få det....
trillemamma Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Potetmel er bindemiddel når man lager middag, det fungerer nok på samme måte i magen også, vil jeg tro.
ApriIbaby Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde styrt unna potetmel, men heller satset på litt utrsistet cola. Bra å drikke noe med sukker i. Er nok trolig omgangssyke. Er nok ingen som er innum mot omgangssyke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå