Gå til innhold

Krise.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg rimelig stressa, skulle ordne med musikk- har ringt fire stk nå og alle er opptatt..... Aner ikke hva jeg skal gjøre nå...

Vet jeg er litt sent ute, men musikken hadde jeg glemt i all annen planlegging...

Så er det noen som vet om noen som spiller til bryllup på østlandsområdet????

Dato er for øvrig 28.06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på nettet etter musikk... Finnes nok flere enn 4 stk...

Skrevet

Hei.

Hvor på Østlandet bor dere, og hvilken type musikk tenker du??? Vet om en som holder til i Skien, han har med høytalere, anlegg og masse musikk (ikke band). Han er veldig flink, og kan ordne med leker osv. Vi skal ha han i bryllupet vårt (er far og sønn som bytter på).

Skrevet

Vi giftet oss nå i helgen og hadde selskapet på et hotell. Vi brukte hotellets egne musikkfolk, en pianist og en sangdame. De skapte kjempegod stemning og jeg er glad for at vi valgte dem :)

Har du prøvd disse?

http://www.bryllupsmusikk.no/

Skrevet

Typen har blackmetal band, kan alltids høre med han....

Skrevet

Takk for tips, ønsker helst noen som kan spille, ikke dj..

Og takk for tilbudet anonym12:17, men tror ikke det er akurat den type musikk jeg ønsker meg i bryllupet mitt...

Skal gifte meg litt utenfor kongsvinger, så tror skien blir litt vel langt unna...

huff, får søke litt rundt på nettet- men de jeg har ringt, de vet jeg hvordan er. Nå vet jeg jo ikke hva jeg ender opp med..

Alt ordner seg er mottoet mitt, men kjenner at jeg blir en smule stressa nå ja...

Skrevet

Tusen hjertlig takk Vannmann.... Disse fant ike jeg når eg søkte...

Har alerede kontaktet artistguiden- Håper-håper på positivt svar;-)

Skrevet

Hei du!!!

Vet om en gruppe som kaller seg Twins, de er fra hamar!! Er to voksne mannfolk.. .er super flinke!! Spiller alt mulig..var på 5.dagsfest med i i fjor, og det var helt supert!!

De skal ha 7500 kr for å spille!!

Skrevet

Samboeren min spiller i band, de har spilt i brylluper i flere år, og kan fint dra til Kongsvinger-området.

Send gjerne en pm!

Skrevet

simbamamma, du har post...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...