Gå til innhold

ang barnebursdag..råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fyller 5 år i mai og har et ønske om barnebursdag...Men da er lillegutt ca bare en mnd gammel. Så jeg vet rett å slett ikke om jeg orker å ha noe da. Problemet er ikke egentlig barna men i hennes barnehage har foreldrene for vane å bli med...? De gangene datteren min har blitt bedt i bursdag har alle foreldren også vært der å spist pølser,kake og drukket kaffe.Vet rett å slett ikke om jeg orker det jeg.Er jo barnebursdag!!

Skjønner ikke vitsen med at foreldrene også må være der.Det betyr jo at jeg må bake dobbelt så mye og koke dobbelt så mange pølser det....jeg hadde ikke tenkt å be så mange av barna,men ca 8 stk blir det jo..er det da urimelig av meg å ikke ville ha 8 foreldre der i tillegg??? Blir jo fullt hus da jo.....med en mnd gammel baby.Har noen et annet forslag til feiring så jeg slipper dette problemet..noe som ikke koster allverdens med penger..? noe 4 venniner kanskje kunne finne på??? tar imot alle forslag med åpne armer....=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anyone???

Skrevet

Kanskje det er HoppeLoppeLand eller Lekeland eller et annet aktivitetssenter i nærheten av der dere bor? Eller en McDonald?

Skrevet

Synes nesten at jenta dbui skal få lov til å ha barnebursdag, men skjønner godt at du ikke gidder å ha alle foreldrene der ja! Når blir det vanlig at foreldrene ikke blir med da? Jeg husker at jeg aldri hadde med foreldre på bursdag, men det var vel på barneskolen da.

Men hva om man sender invitasjon med navnet på barnet som er bedd da? Er det vanlig at foreldrene stiller da også eller?

Dytter den iallfall litt opp for deg, så får vi håpe at noen foreldre med erfaring med barnebursdag kan svare deg.

Skrevet

ja har sett litt på det.Hurlumheihuset er jo ikke så veldig langt unna.....men da er man jo avhengig av større bil eller at noen andre også kjører..og så blir det jo fort litt dyrt..

Skrevet

ja jeg også vil helst ha barnebursdag! Jeg har jobbet en del år i bhg og ser ikke problemet med mange barn her,men foreldrene har jeg liksom ingenting til felles med så synes bare det blir litt påtatt og fjernt egentlig. Ja de pleier å bare skrive navnene på barna men det hjelper visst ikke.....

Skrevet

skriv på innbydelsen at "barna kan hentes kl. xx"..?

Skrevet

ja det var jammen lurt!!!!! hehe..da sier man jo liksom ifra på en pen måte..hehe =) takk.

Skrevet

Genialt, hehe. Det kan jo ikke missforståes. Er nok ikke lenge til jenta di får bursdagsinvitasjon der det står det samme!

Skrevet

hehe..hadde vært supert!!! =) Da blir det nok barnebursdag alikevel her ja! .;)

Skrevet

:)

man skriver jo gjerne tidspunktet for bursdagen uansett, så det gjelder å være utspekulert, hehe!

Skrevet

det handler vel helst om at barna ikke vil i bursdag alene....

har en gutt på fire, og jeg må bli med, ellers vil han ikke...

her er fremdeles noen foreldre med etter skolestart... som sagt ikke alle barn vil være alene hos noen foreldre de ikke kjenner så godt...

så jeg mener at foreldre må få lov å bli med

Skrevet

og hvor mange skal du be..?

når du har en baby og din egen og du ikke vil ha foreldre....?

samboer hjemme da eller...? maks fire til uten foreldre i den alderen...

Skrevet

Hørte om noen som skrev "foreldrefritt" i invitasjonen.

Var i 4 års dag i går. Var 5 foreldre der og 16 barn. Vil tro de fleste litt større barn fint klarer og kanskje også ønsker å gå alene i bursdag.

Skrevet

5*3=15...

med større barn er vel det greit da...

men er ikke alle som vil være alene.. og det må respekteres...

syns det er koselig når foreldrene er med jeg...

bli litt kjent med de, slik at man blir tryggere når barna er alene på besøk senere en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...