Marino Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Ja da blir det setefødsel på meg denne gangen..... Har hatt en vanlig fødsel, ett ks og nå blir det setefødsel. Føler virkelig jeg har fått prøve det meste da ja:)
Phantom´ Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Vært på sykehuset til vurdering i dag jeg og, og her blir det også setefødsel. Blir spennende det. Jeg har og 2 fra før. Det ble heldigvis bestemt at jeg ikke skal gå over termin, så da har jeg max 19 dager igjen å vente... Kjempespent på setefødsel. Føler meg ikke helt komfortabel med det, men det var vel egentlig et valg mellom to "onder" da de ikke ønsker å prøve ytre vending pga morkakas beliggenhet. Hvor skal du føde?
Marino Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skal føde på sykehuset Levanger. Jeg får ikke gå mer enn 1 uke over tiden å da blir det ks. Så håper virkelig den lille har tengt seg ut før, har ikke så veldig lyst på ks igjen....
Phantom´ Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Du kan vel be om å bli satt i gang ved termin kanksje? Skal føde på Bærum, og der var det legen jeg snakket med i dag som sa at det skulle settes i gang ved termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå