Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har et anstrengt forhold til hans x, av naturlige årsaker.. Jeg spurte om han kunne høre på hva jeg hadde skrevet i en oppgave, men han virka helt fjern. Ville ikke høre, og så bare på tv. Fikk ikke med seg hva jeg sa. Jeg sa at han ikke trengte og engasjere seg (omvendt psykologi), og da sa han "ja, okey" og ringte en på jobb... Jeg ble kjempesint, fordi han brukte en halv kveld en gang for og rette en oppgave eksen hans skrev, mens jeg var hos han, istedenfor og bruke tiden på meg. Jeg sa til han at det kanskje ikke trengte og nevnes, men at det for all del var hyggelig og tenke på at han gjorde det for henne, men ga faen i meg.. Jeg buste ut av meg at ho var ei jævla hore (noe ho er), og da kom han stormende etter meg og sa "hvis du kaller ho for ei hore en gang til, så slår jeg deg"...????? Hva faen mener han med og forsvare eksen sin sånn????? NEI, de har ikke kontakt, hun bor ikke i landet engang, men jeg har mer enn en gang sagt hva jeg mener om hun........ Orker ikke signere med nick, siden han er her inne han og (han vet ikke om kranglesiden, enda) Shit la gå
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hadde han slått, så hadde jeg nok gjort det ja Jeg forstår bare ikke at han ikke forstår at det er noe kult og bli plassert innunder "jammen jeg klarer ikke og engasjere meg i det jævla videregåendegreiene" Sorry at jeg ønsker meg en annen utdannelse da! Faens dritt!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 For en drittsekk!!! Skjønner godt at du ikke vil at han skal ha noe men henne å gjøre.. Det må da han også forstå.
Gjest -<<- Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Man bør ikke være i forhold med mennesker som truer med å slå en.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Hi her Det er ikke det at han vil ha noe med henne og gjøre, men jeg føler sjalusien på meg enda, selv om det er lenge siden det ble slutt, og lenge siden de pratet sammen. Jeg vil jo gjerne at han skal engasjere seg i det jeg gjør også! Men nei, det ville han ikke. Derfor dro jeg opp det faktum at han brukte en hel kveld, VÅR kveld, på og hjelpe henne med en oppgave, og ikke engang gidder og se på min!! Ja det er dumt av meg og dra frem, men jeg blir så såra! Jeg ba han dra, men da sa han "om jeg kjører nå, kommer jeg til og kjøre meg ihjel"?????? Hva faen??? Nei pila, jeg vet det... :(
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Ikke at jeg sier det er greit å slå, men du er ikke det spøtt bedre selv da... Du lurer på hva han mener med å forsvare eksen sin. En grunn kan jo være at han engang valgte henne og du sårer stoltheten hans når du slenger dritt om hans tidligere valg i livet. Og så lurer jeg på, er virkelig jobben/hobbyen hennes å knulle for penger? For du vet at det er kriteriene som skal til for å være en hore. Og for det tredje, du har iiiingenting med det! Hvem ho er, hva ho gjør, eller hva han gjorde for henne før. Og for det fjerde, du har selv valgt studiet ditt, finn deg noen klassekamerater og ha noen peer assesments, la gubben ifred for dine skolegreier. Min her gir sterkt uttrykk for at han ikke vil lese noe som jeg skriver, og det må jeg bare respektere. Vi har valgt forskjellige yrker i livet og trenger ikke leve oss inn i den andres yrke på den måten! Du, let it be!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Ja, jeg lurer på hva han mener med og forsvare ho, og det har jeg vel all rett til og lure på?? Ho er, som han sier, historie, så hvorfor bry seg med hva jeg mener om henne? Hun er en falsk kjærring, som kun har vært sammen med han fordi han har penger.Dette er han enig i! Han hatt vært utro mot henne, så hvor stoltheten er, vet jeg ikke. Hun tar betalt for at ekle kåte mannfolk skal sikle på kroppen hennes, nærmere hore kommer man vel ikke! Og ja, jeg sier jo at det er dumt av meg og hisse meg opp over det, men det må da vel gå ann og vise forståelse for at jeg ville satt pris på det samme engasjementet?? Ja, jeg skal let it be, men akkurat nå er jeg lei meg, og såra!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 At han truer med å slå er helt uakseptabelt og jeg forstår godt at det føles litt sårt at han hjelper henne med oppgaver og ikke deg, men det er ikke rett og slett noe slikt som at han er engasjert i temaet hun studerer og ikke i ditt da? At det ikke er personene bak oppgavene, men faktisk selve temaet. Å kalle mennesker som sine partnere faktisk har elsket og som de har i hjertet sitt for stygge ting er jeg heller ikke særlig stor tilhenger av. Selvom du ikke liker henne og at du ihvertfall ikke liker at han har gode føleleser ovenfor henne må man faktisk respektere at ekser er mennesker som har betydd veldig mye for kjæresten sin og at disse alltid vil ha en plass i hjertet deres. Akkuratt som dine ekser helt sikkert har en plass i ditt. Det er tross alt mennesker man har delt veldig mye av seg selv med og som har delt mye av seg også. Nå er det virkelig ikke meningen å unnskylde det at han truet deg, for det finnes det ingen unnskylding for. Pakk sekken og reis. Voldelige mannfolk kan man ikke ha slike relasjoner til. Han kommer ikke til å kjøre seg i hjel. Det er bare en hersketeknikk for å få bli.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 FletteMette, takk for godt, og konstruktivt svar. Det er ikke det at han hjelper henne nå, men at han en gang i sin tid brukte tid VI hadde sammen, på og hjelpe henne! Men han vil ikke bruke 2 minutter på og høre hva jeg har skrevet, alt jeg lurte på var om formuleringa var grei (han er god på sånt). Ja, jeg vet det er stygt og kalle folk både det ene og det andre, men jeg klarte ikke og la være, og jeg angrer nå. Han har ikke snakket med henne siden desember 2006, så så ille kan det vel ikke være for han og høre det? Jeg har ingen ekser i mitt hjerte, jeg har en, som er en forbanna stor tulling, som ikke gjør annet enn og gjøre livet mitt til et helvette, jeg trenger ikke to av den sorten.. Jeg vet at han ikke drar, ,men akkurat nå vil jeg ikke ha han her! Er det opp til han, så kommer vi ikke til og snakke sammen før onsdag! Han ligger og sier at om han drar, så kommer han ikke tilbake, og da får jeg bare fortelle sønnen vår når han blir stor nok, at pappaen hans er en dust??? Jeg forstår virkelig ingenting... Har prøvd og foreslå parterapi tidligere, men han nekter. Åhh, jeg orker ikke og ha det sånn her!!!!!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Har du noe sted du og guttungen kan dra da? Ta en tur hjem til ei venninne eller foreldrene dine til du har fått hele episoden litt på avstand. Da kanskje han ser alvoret i situasjonen også.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har 2 barn, og ingen steder og dra.. Han reiste nå, uten klær, og uten mobilen sin.. Nå er alt bare dritt, jeg griner og griner, og ungene skjønner ingenting At jeg aldri kan holde kjeft!!!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Nei nei nei, nå må du ikke falle i den fellen at du begynner å bebreide deg selv for måten han reagerte på. Den reaskjonen var hans og hans alene, og han må stå til ansvar for den. Sett deg ned nå, plasser ungene foran tv og skriv ned alt det du føler. Alt fra hvordan det føles at han ikke engasjerer seg i livet ditt og skolegangen din, til hvor redd du ble av at han truet deg. Prøv å holde eksen hans utenfor. Du kan enten vise ham brevet når han kommer hjem eller bare kaste det. Bare få ut alt sammen. Ofte kan det hjelpe å formulere følelsene for seg selv så vet man lettere hvordan man kan håndtere dem. lykke til! Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Jeg vet jeg ikke skal klandre meg selv, men jeg kunne holdt kjeft Jeg lærer jo aldri!!!!! Jeg blir trist fordi hun var en så stor del av livet hans når vi ble sammen, og det ble endel sjalusi og krangling pga det, men likevel prioriterte han hennes følelser fremfor mine, derfor er det vondt og tenke på at han ikke gidder og engasjere seg i hva jeg gjør Skal skrive et brev når ungene har lagt seg.... Takk
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Det jeg synes er sært er at du drar frem at han hjalp henne med en oppgave for flere år siden.. Du sier jo at de ikke har hatt kontakt med henne siden 2006. Det er ikke noen unnskyldning for å true med å slå, men jeg kan skjønne at din samboer blir frustrert hvis du bruker slike ting mot han. Og hvorfor driver du og rakker ned på henne? Kan jo hende din samboer ikke har lyst til å være sammen med en drittunge som må slenge dritt om andre for å føle seg bra selv.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #17 Skrevet 11. mars 2008 KaMa, om du først skal slenge dritt, så får du gjøre det ordentlig. Dette er så typis DIB! Dere leser det som passer dere, men ser bort i fra at jeg SKRIVER at dette er min skyld! fantastisk... Jubler for dere! Neste gang skal jeg heller la han slå, for da har ihvertfall jeg vært den underkua lille dritten alle her inne mener at en kvinne skal være! Og for de som måtte bry seg, vi har snakket ut, og han er LEI for det, og skjønner godt at jeg føler meg tilsidesatt! Såh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå