Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 da har vi endelig vært på ultralyd, så nå tenkte jeg å fortelle hvordan det gikk. Spente var vi begge to, helt skjelven når jordmor kom å ropte oss opp. Inne på undersøkelsesrommet stilte hun noen kjappe spm. før jeg la meg oppå senga. Fikk se det lille gullet med en gang hun tok aparatet på magen min. lå med bena opp mot hodet og rørte på armer og ben i alle retninger, "en veldig fint og aktiv baby", som jordmoren sa.. alle fingre og tær på plass, 4 hjertekammer, nyrer og magesekk i orden, og hodet var kjempefint. veldig fornøyd med jordmoren, hørt om noen dårlige opplevelser ved Ullevål, men vi var heldige og fikk en snill dame. vi var også veldig nyskjerrig på kjønnet da, så spurte hun når hun viste oss rumpa og lårbenet. hun bare smilte og sa at hun skulle vise oss etter hun hadde tatt noen flere mål. Tilslutt viste hun oss "to prikker" som hun kalte det, og spurte hva vi trodde det var. "Riktig, ei fin lita jente" sa hun. Fikk termin 5 dager før menstermin, så da er jeg 18+6 idag, og ny termin er 5. august Er kjempelykkelige begge to, fikk med oss noen fine bilder av jenta vår og klarer ikke å la være å kikke på de. en hærlig opplevelse jeg aldri vil glemme.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Åå, gratulerer med snuppa! Gleder meg stort (og gruer meg) til vår UL. Lenge til enda, er ikke før 10.april.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk, er kjempeglad gled deg masse.. det blir så hærlig.. en mnd. går fort skal du se, husker det ikke er så lenge siden jeg tenkte at nå er det bare en mnd igjen. blir spennende å høre hvordan ultralyden deres blir, får telle ned dager med deg
Lille Luna Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Gratulerer så mye:-D Vi var også på ultralyd på Ullevål, og jordmoren var helt super:-) Har du fått plass på føde A eller B? Eller kanskje ABC klinikken?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 så flott å høre at du også hadde en hyggelig opplevelse på ullevål er det ikke hærlig å se den lille? jeg fikk plass på føde A jeg.. men vi har store planer om å flytte til tr.heim i starten av juli, så jeg vil helst føde på St. Olavs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå