Gå til innhold

VI har fått barnehageplass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kan være med på demonstrasjonstoget likevel da. Svikter dere ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med bhg.plass :-) Håper gullet ditt vil trives der.

Skrevet

Takk for det. Han vil nok trives helt supert! Fikk førstevalget og har ikke hørt noe negativt om den barnehagen. I tillegg er den i nærheten :)

Skrevet

Takk takk, ble så glad da hun ringte. Hadde det ikke vært for at jeg "kjente" nummeret hadde jeg trodd hun hadde ringt fra "Lur en venn" eller noe sånt. Da hadde jeg blitt skikkelig sinna og helt sikkert vært på ønskereprisen flere ganger. Hoho!

Skrevet

:-D

_Det var meg!!_

Skrevet

Lite trolig. Det var ikke retningsnummeret til Syyyden forran :D

Skrevet

Heeey, grattis Hockey! Det ordnet seg jo uten bruk av hverken sølekaker eller sydenvirus :) Men vi kan jo fremdeles ha en demonstrasjon, sikkert godt for oss å få ut litt frustrasjon - jeg er f.eks frustrert fordi det er mandag. Hadde jo vært sååååå mye bedre om jeg hadde kastet en sølekake eller tre, hadde jo vært myyyye nærmere tirsdag lizzm!

Skrevet

Du sku' vaert i Australia du, Zoul!

Skrevet

Ja, ikke sant?? Hadde jo vært evigvarende lykke, hadde liggi foran dere alle sammen! *ler meg krokete før jeg innser at jeg har fått sukkersjokk av milkshaken jeg inntok på McDonald's*

Skrevet

Sjokolade, jordbær eller vanilje? Jeg liker sjokolade best, spesielt den de har på Mc Donalds i Polen, der har de så mye sjokolade oppi!

Skrevet

Ble jordbær i dag, over ett år siden sist :) Bytter annethvert år for å fremme ultimat nytelse! Og det funker, gitt.....*smatter drømmende og minnes den unike smaken*

Skrevet

Jeg har ogsaa vaert paa Mc Donalds i Polen.

Og for aa vaere hakket bedre enn alle andre kan jeg fortelle at jeg har spist ekte jordbaer i dag. Ikke saann maskintull.

Skrevet

Jeg fikk ferskpresset juice av agurk, en slags melon og kiwi. Nam nam

Skrevet

Zniiiiken!! *skuler bort på Balooa med et oppriktig misunnelig blikk*

Skrevet

Ja, i den juicen var det faktisk veldig godt. Står oppskrift i Bend-it magasinet.

Skrevet

Fant såkalt "ferske" jordbær på nærbutikken her om dagen.....og de smakte mugne kamelballer. Ihvertfall kan jeg forestille meg at smaken var i nærheten av noe så uhumskelig. Får holde meg til frosne bær fra nå av, det er bedre enn ferske kamelballer. Som forøvrig virket litt svette. *urk*

Skrevet

Kanelboller höres bedre ut.

Skrevet

Du har unektelig helt rett. Og nå fikk jeg lyst på kanelboller. *søren klype*

Skrevet

har du fått det??????

grattis da... hvor hen da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...