Gå til innhold

Hvor er ditt ferieparadis?

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er dette drømmeferien?

Det må være et sted du har feriert da, ikke et sted du drømmer om å reise:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På ei fraflytta øy på Helgelandskysten. Vil ikke si akkurat hva den heter; redd det blir masseinnvasjon ;o)

Ro, bilfri vei, ramsalt hav, ut og fiske til langt på natt (midtsommers, vel og merke). Bare helt fantastisk nydelig!

:o)

Skrevet

Den peruanske kysten sør for Lima. Vakkert, fredelig, eksotisk, trivelig kultur og god mat.

Men jeg er svak for stort sett hele Mellom-Amerika og sørlige Mexico også.

Skrevet

Hadde vel ikke takket nei om jeg fikk dra på cruise i karibien igjen...

Skrevet

Kerela, India. Nydelige strender, herlige og gjestfrie folk, god mat! Og Backwaters-helt fantastisk å seile gjennom palmene i solnedgang, måneskinn og soloppgang... sukk...!!

Skrevet

Langs Adriaterhavet. Kroatia, feks.

Skrevet

Er ganske fornøyd med her jeg bor egentlig, Abu dhabi. Men når jeg bor her så er en av de bedre plassene å feriere Salalah, Oman for der er det mye kjøligere omk sommeren :)

Skrevet

Vi har ei parle av et somer ferie sted ute i Smølaskjæra på nordvestlandet her...en holme med noen hus på...rolig og fredlig, ikke en eneste turist og ikke en eneste bil...må ha privatbåt for å komme dit..

Det er virkelig et rekreasjons sted, stort hus, flott brygge med stamp som har vedfyring...å sitte i den en sen kveld med en iskald pisl og se sola gå ned bak vinnmøllene i det fjerne er virkelig helt herlig...

Og for ungene er det herlig å rote i fjæra etter karbber og små dyr, fiske fra brygga..være i båt, lære seg å ro og bruke påhengsmotor, rulle i gresset og spise fersk kokt småsei med nypoteter, flatbrød og en klatt smør til..mmmmm.... GLEDER meg til det blir sommer!! Pleier å reise dit første turen i pinsa :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...