Gå til innhold

piercing i navlen? har noen det? eller hatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer.

har i navlen , men tok den ut for en mnd siden. er i uke 20 nå. prøvde å tre en piercing igjennom igår for å se om den har grodd igjen. det hadde den ikke.. jeg vil gjerne bruke den igjen senere, men blir rådet til å ta den ut nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hadde det! Tok den vel ut i rundt uke 20 jeg også, ellers kan hullet strekke seg og bli stygt etterpå. Kan risikere det uansett også, men værre om man har det i! De fleste jeg kjenner som har hatt det, så har hullet heller ikke grodd. Det har ikke mitt heller, og jeg er over termin nå..

Du kan jo sjekke litt underveis, men er jo ikke noe å få gjort med det hvis det gror..

Skrevet

okey.. nei gror det så gror det.. men tusen takk for svar:)

lykke til med fødsel:)

Skrevet

Har min i enda, og det har godt kjempe fint. Er nå 36+5

Skrevet

ok! ja hva kan egentlig dkje hvis man har den i da?

Skrevet

skje mente jeg.. :)

Skrevet

Jeg har hatt i min i 3 1/2 svangerskap. Hullet er like fint. Hatt ringen i 13 år. tok den ut før siste utskrapning, og har ikke satt den i igjen. Litt rart. Er blitt så vant til den. 'Man må ikke ta den ut. Tror hullet kan bli stygt både med og uten ring når magen strekker seg..

Skrevet
:( hatt min i 6 år.. tok den ut i uke 28 tror jeg. stikki den gjennom par ganger.. men ser jaggu meg ut til at det begynner å gro, for det blir vanskeligere å vanskeligere for hver gang, å mindre å mindre hull. Ekstrem gro hud :(
Skrevet

Jeg hadde hull før, nå er hullet blit strukket å kjempestykt! Ser ut som et kjempestrekkmerke! :(

Skrevet

Ved sist svangerskap fikk jeg masse strekkmerker rundt hullet... Ser ikke noe pent ut. Denne gangen har jeg ikke fått noen strekkmerker, men kjenner at det strekker godt.. Ser ut som strekkmerkenene kommer mye av hullet i navelen, men ikke godt å si. Var bare å stikke den i igjen etter fødsel. Ikke grodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...