Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Filleryer, tepper, lamper og duker. Det var 70% avslag på det, og jeg tenkte det var en god handel. Siden vi skal dele hytta med mine foreldre, ba jeg dem om å ta en titt på det... mmmm, tja det så greit ut det... jah.... Overentusiastisk... F...drittkjerring... Grrrr har jo handla for nesten 6000 spenn (vanlig pris) Og dama presterer å være sånn noenlunde fornøyd... Spesielt lampen falt jo ikke i smak. Nei, for vi må jo ha en sånn jævla stygg greie med lampeskjermer og gull på.. For den er jo sååå fin- i motsetning til min designerlampe fra Hilmers hus Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Veldig hyggelig når man prøver å gjøre endringer på ei 33 år gammel hytte, der alt egentlig bør røskes ut og erstattes med noe nytt og praktisk... Men nei... og jeg får elendig samvittighet.. Hvorfor det??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg vet ikke hvorfor du får det, men jeg vil bare si at det trenger du ikke ha!!! Så klart det er mye mer fint med Hilmers lampa enn en sånn begredelig gullvariant.......... Du får prøve å la det prelle litt av og heller vise resultatet. Er sikker på at det blir kjempefint når du får satt ditt preg på stedet!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 den dama der kan få en gråstein til å få dårlig samvittighet...hehe Det er sant som du sier... Jeg bør bare la det prelle av og drite i henne. Men 33 års erfaring med henne gjør at det ikke er så lett allikevel..
Plutseliten :) Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Så flott at du fikk kjøpt masse til hytta! Så moro å finne masse fint på salg Og selvfølgelig ønsker vi jo anerkjennelse og tilbakemeldinger fra mamman vår. Men også du, som sikkert så veldig mange med deg opplever desverre skuffelser gang på gang. De har en sånn innebygd greie tror jeg at de kan og vet best Prøv å ikke bry deg om det....skjønner det ikke er lett,men dårlig samvittighet skal du ihvertfall ikke ha. Klem
Maud Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Mødre er flinke til å trykke på døtres "dårlig-samvittighetsknapper". Prøv å bytte om på knappene slik at hun ikke lenger utløser den responsen hun vil ha. Dårlig samvittighet for at du rydder i noe felles skal du i hvert fall ikke ha!
Trollmora Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Det blir sikkert kjempefint! Den dårlige samvittigheten kan du kaste sammen med den gamle lampa, den er ikke verdt å ta vare på. Har dere diskutert hvem som skal overta hytta på sikt? Hvis det er deg, så kan du jo forsøke med en og annen endring i forvissning om at den"egentlig" er din? Men jeg er enig om at det er kjipt når man har lagt ned energi og penger og håper på anerkjennelse og det man sitter igjen med er en klump i magen og dårlig samvittighet. God tur på hytta med alt det nye stæsjet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå