Miaria. Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er det sånn nå på slutten at de finner en stilling å blir i den?? Lillemann hos meg ligger med føttene ut til venstre og rumpa i ribbeina mine på høyre side..hodet er festet...Slik har han ligget m rumpa og beina i over en uke snart... Kommer han til å bli der til han kommer ut mon tro?? (6dg til termin)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Min lille har ligget i samme stilling med hodet ned, ryggen mot venstre, rumpen oppe til venstre og beina på høyre side av magen min siden uke 30. Og den har ikke festet hodet, jeg er fem dager over termin. Hvis den har festet hodet sitt så klarer den ikke å snu på aksen lengre så det er helt naturlig at den ligger samme vei hele tiden. Hos meg har babyen bare funnet yndlingsstillingen sin rett og slett, for den kan røre på seg så mye den bare vil egentlig, men vil ikke...
Phantom´ Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 MIn har ligget med rompa ned og hode opp i 7 uker nå. Og jammen har rompa festet seg i dag også.
Axus' girlfriend Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 har ligget i sammestilling i allefall siden uke30 (hadde en ekstra UL da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå