Gå til innhold

Dere som er ca 170-175 cm høy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert tåpelig spørsmål, men hvor mange cm er dere om midjen? Jeg holder på å gå litt ned i vekt nå og ligger nå på 85 cm om midjen (gått ned fra 90,5 for 3 uker siden) og vil ned til ca 75-77 cm (minst), men en venninne mente at det var altfor lite når jeg er så høy og helt urealistisk av meg. Er det det? Jeg er 172,5 cm høy og har egentlig litt timeglass figur (noe polstret timeglass akkurat nå da, men jobber med saken, hehe...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 170 høy,og er ca 81 cm rundt midjen.Jobber med saken;-)

Skrevet

Er 168 cm og 74 rundt midjen. Har vel egntlig n timeglassfigur.

Skrevet

Jeg er 172 og sist jeg sjekka var jeg 85 cm... har vært nede på 75 cm... før jeg fikk barn... så det er ikke urealistisk nei!!! Har også timaglass figurd (med litt ekstra polstring nå så klart)

Skrevet

off.. finner ikke målebandet....

Skrevet

Bra det er flere polstrede timeglass her, hehe... Da satser jeg på å nå målet mitt. Går påLibra kur og er begynt å trene og håper det kommer en rockering i posten om et par dager også ;-)

Skrevet

Jeg er 1.75h og 83 rundt midjen..og har aldeles ikke planer om å slanke meg. Hvis jeg går enda mer ned, så kommer jeg til å se syk ut... Jeg er fornøyd med kroppen min.

Men hvor mye du vil gå ned er jo ditt valg, men jeg må nok si meg enig med venninna di :) Beklager

Skrevet

Jeg er 174 cm høy og 81 cm rundt midjen.

Spørs hvor spinkelt du er bygd, men jeg kan aldri bli 5 cm mindre.

Over navlen der alt fettet har samlet seg, har jeg derimot en del å gå på. (Der er jeg 95 cm når jeg ikke strammer magemusklene :-)

Skrevet

Jeg er per i dag 76,4 kg da, synes det er litt i meste laget, vil ned til 68 kg. Hva veier du da?

Skrevet

Med midje mener jeg da altså over navlen der jeg er smalest...

Skrevet

Ikke meg du spurte da, men svarer likevel ;-)

Jeg er 72 kg nå. Var nede i 68 kg i fjor vår, men det kom tilbake alt jeg ahdde gått ned :-( Å veie 68 kg når du er 172 cm er sannsynligvis en helt ok vekt, med mindre du har en ekstrem tung benbygning.

Skrevet

Der jeg er aller smalest er jeg 73,trodde det skulle måles ved navlen jeg...

Skrevet

Jeg har i grunnen en veldig tung benbygning, så jeg veier somregel mer enn andre med min høyde og samme klesstørrelse. Brukes str 40-42 i klær nå og brukte 38-40 når jeg veide ca 70-71 kg før tredjemann.

Skrevet

Da er vi antageligvis utrolig like. Jeg har også tung benbygning, og bruker str 40-42 nå. Har aldri kunnet brukt 38 i bukser da, for jeg har så lange bein at de blir altfor korte :-) Kom meg ned en størrelse (og 6 kg!) ved hjelp av en hjemmesnekra kombinasjon av Libra/lav-karbo, men nå er 4,5 av dem tilbake igjen. Har vært så mye is i vinter at gåturer har vært uaktuelt, men jeg skal ta det igjen utover våren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...