gutt i mai. Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 noen som har prøvd og gått inn på tv3.no og sett sykehuset på web tv?jeg har prøvd mange ganger,men får det ikke til.
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har også prøvd mange ganger, får ikke til.. Introen går, men så stopper alt opp og ingenting skjer videre.. Fryktelig irriterende, for jeg sku likt å sett den..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 finner ikke nett-tv engang jeg. noen som har en link?
snart mor til 3 Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 rett under "skjermen" til venstre står det en knapp som der står skrevet ÅPNE MENY på. klikker du der, og på program kan du velge hvilken episode du vil se... :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg så tilfeldigvis deler av det på tv sist uke. Ikke noe å trakte etter spør du meg, jeg fikk akkurat med meg en fødsel da programmet pågikk, og fikk bare kjempeangst!! Det var ikke noe hyggelig å se på i det hele tatt! Så til dere som ikke klarer å laste ned programmet - dere går ikke glipp av noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå