Gå til innhold

Tror jeg har funnet KJOLEN:o))))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange prøverunder og leting både på nettet og i blader, fant jeg en kjole jeg syns er kjempelekker! Den har liksom alt det jeg ville ha, men som jeg ikke har funnet på èn kjole. Måtte ringe Brudehuset nå nettopp og spørre om de hadde denne - men det hadde de ikke, men de kunne skaffe den - jippi!

Hva syns dere?

http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pronovias08/images/Daphne_B.jpg

 

bak:

 

h ttp://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pronovias08/images/Daphne_C.jpg

 

Nærbilde oppe:

 

http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/pronovias08/images/Daphne_A.jpg

 

Det en en Pronovias-kjole og hun i butikken mente den lå rundt 13-14 000,-

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekker kjole :-) Så deilig og endelig ha funnet den rette da ;-) Håper den passer deg fint!

Skrevet

Ja, jeg håper jeg klarer å bestemme meg for den , hi hi - er slitsomt å gå rundt å være usikker...har god tid da, over ett år igjen, men blir sprø av å gå rundt å tenke på hvilken jeg skal velge;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...