Gå til innhold

liv i uke 12-13??

Anbefalte innlegg

Skrevet

j kjenner masse liv.. er 13+2.. hvis j legger hånda mi nederst på magen, kjenner j masse sprell:)

har kjent baby'n nå i over 1uke.. kjent formen til baby'n og sånn:)

er mitt andre svangerskap og litt usikker på hvor mange som er inni der..

hvor mye kjenner dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente også liv da jeg var i 13.uke. Legen mente at det var helt umulig og at det måtte være tarmene mine, men jeg kjenner kroppen min bedre enn som så :-) Også 2.gangs fødende. Sist gang kjente jeg liv i 16. Var også spent på hvor mange som var inne i magen, for ble så veldig stor så veldig fort. Mammaklær fra uke 16... Er bare en liten gutt .-)

Skrevet

d blir spennende å komme til jordmor og høre ev hvor mange hjerter d er:) ellers blir d vel ultralyden som fastslår d:)

har hørt om flere som har fått beskjeden om att d er tarmene, fordi d er umulig å kjenne liv så tidlig.. men som du dier, en kjenner vel kroppen sin best sjøl..

j har daglig liv nedi magen.. noen ganger er d mer liv og da kjenner j d kjempegodt:) er godt å få tegn på att d er noe som skjer:)

så blir spennende d der:)

Skrevet

jeg er 18+1 og førstegangsgravid...så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, men det jeg kjenner kan da umulig bare være tarmene....det roter jo så fæl nedi magen min...akurat som små dytt.

Jeg kjenner det ikke utenpå magen, men jeg kjenner masse inni magen min;) kan da ikke bare være luftbobler? Uansett så koser jeg meg med det jeg kjenner:)

Skrevet

Man kan fint kjenne liv tidlig, om man vet hva man skal kjenne etter :)

Jeg TROR jeg kjente noe fra uke 11 allerede, men VET jeg kjente babyen fra uke 12 =) Er 5 gangs da :)

Skrevet

Jeg kjente sønnen min, nr 2, fra uke 12-13. Nå tror jeg jeg har kjent denne et par ganger, men jeg er ikke 100% sikker.

Etter siste mens er jeg fullgåtte 12uker, men jeg tror selv jeg er 12uker i morgen.

Jeg har også bakoveliggende og ganske stor livmor nå, kanskje det har noe å si?

Jenta mi var mye roligere i magen enn gutten min, tenker det er ei lita jente denne gangen og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...