Gå til innhold

Hvasyns dere om navnet Naomi???


Anbefalte innlegg

Skrevet

På en norsk jente altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke det er så fint.

Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt fint.

Skrevet

Jeg ville ikke valgt det. Minner for mye om tegneserier og høres av en eller annen grunn "billig" ut i mine ører.

Skrevet

NYYYYDELIG!!!! HADDE VALGT DET SELV OM JEG HADDE HATT JENTE:)

 

Skrevet

Minner meg bare om den supermodelldama Naomi Cambell, som ifølge sladderpressen ikke har helt sinnekontroll og følgelig ifølge samme pressen, har divanykker som få. Så nei, gir meg bare negative assosiasjoner.

Skrevet

Synes ikke det passer på en norsk jente med norskt etternavn.

 

Naomi Johansen

Naomi Langvassbråten

 

...du skjønner hva jeg mener...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...