lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 synes ikke det er så fint.
___ Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg ville ikke valgt det. Minner for mye om tegneserier og høres av en eller annen grunn "billig" ut i mine ører.
Happy Mamma Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 NYYYYDELIG!!!! HADDE VALGT DET SELV OM JEG HADDE HATT JENTE:)
happybirthday Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Minner meg bare om den supermodelldama Naomi Cambell, som ifølge sladderpressen ikke har helt sinnekontroll og følgelig ifølge samme pressen, har divanykker som få. Så nei, gir meg bare negative assosiasjoner.
Vipsenmamma Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Synes ikke det passer på en norsk jente med norskt etternavn. Naomi Johansen Naomi Langvassbråten ...du skjønner hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå