Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er i uke 34, og kjenner daglige bevegelser, men er redd for at ungen er så liten. Har forholdsvis stor mage, men noen ganger er magen helt myk, og det er nesten ikke mulig å kjenne at det en baby der inne. Noen andre som opplever dette så sent i svangerskapet? Må nevne at andre ganger er magen helt full av baby, og jeg kjenner h*n overalt. Men jeg skjønner liksom ikke hvordan h*n kan ligge, når det kjenne shelt "tomt" ut..
BitteLiten *har født* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kan jo være det er veldig god plass der inne og at h*n ligger bak mot ryggraden din:o)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Er sånn her også, vet ikke om det har noe å si at jeg har morkaken foran på magen...
Dramatica Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hvis du har morkaka forran på magen, pleier den å være bløt.... Har ei venninne som nå er i uke 28, og magen hennes er veldig bløt i forhold til min som er knallhard. (uke 30), hun har morkaka forran på magen, mens jeg har den øverst mot ribbeina
Mamman*til*Lukas Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Hei!¨ Jeg er i 37.uke, og min mage er fremdeles sånn myk som du beskriver. Kjenner babyen veldig godt når han er litt aktiv og rører på seg, men når han sover eller slapper av, er det nesten som han gjemmer seg langt bak mot ryggen. Jeg klarer til og med å trekke inn magen sånn at det nesten ikke syns at jeg er gravid! Jeg er ganske høy da (1.78), så jeg tror det er fordi babyen ligger litt utstrakt inn mot ryggraden. Og min baby er ikke så liten altså, ble estimert til 2500 gram for en uke siden, noe som er litt under gj.snittet, men helt normalt. Gi det noen uker, så skal jeg love deg du kjenner at det er noen inni der! Når han begynner å presse rumpa si godt oppunder ribbeina, så vil du snart savne at han ikke kjentes SÅ godt.
undome Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg var hos jordmor i dag, og hun fortalte at etter uke 32, så ble babyene mye roligere enn normalt, og du kjenner ikke like sterke og spontane spark og slag som før.. Hun sa også at om babyen er skikkelig rolig, så kunne det være stille før stormen:) Og at det evt ble en fødsel snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå