Gå til innhold

Hva kan en se i uke 6 på ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva så dere som var på ul rundt uke 6?

Ser man alltid et bankende hjerte, eller kan det hende legen ikke ser noenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på innvendig ul i uke 8. Det eneste jeg kunne se var hjertet. Gynekologen forklerte meg hvor livmoren var, og hvor morkaken var...

Skrevet

jeg har hatt utvendig i uke 6-8 legene var ikke sikker for jeg har uregl. mens..... da så vi bare plommesekken. ved innvendig i uke 12 så jeg en stor mage med hjerte i og fem små rundinger rundt en svææææært bevegelig kropp. Dette var da bena, armene og hodet:o)

Så det kommer veldig an på hvilken type ul du skal på, og det kan være at du ikke ser noe, men detblir fort sett om du er gravid eller ikke...:o)

Skrevet

Jeg har bilde fra UL 6+1 i profilen min. Kunne se at hjertet banket og i tillegg plommesekken. Babyen var bare en liten strek. Men i tilfelle du ikke ser noe bankende hjerte så tror jeg det er veldig vanlig også så tidlig.

Skrevet

Okei.. Håper jeg får se et bankende hjerte da.. Er også 6+1 når jeg skal til ul, så håper! Har ikke hatt noen blødning heldigvis, men er så bekymret pga 4 SA tidligere.. Og det hjelper ikke på å lese (dum som jeg er) alle innlegenne om MA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...