Sylteflesk Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har aldri vært på badeland, men lurer på å ta med datteren min en dag. Hun er veldig glad i vann og jeg tror kanskje hun kunne hatt glede av det. Hvor små barn kan man egentlig ta med på badeland? Hun er 16 mnd, går ikke selv ennå. Selger de slike badebleier der? Lurer på Risenga i Asker, er det OK der?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kjenner ikke til risenga men var på badeland på Gardemoen med min 11 mnd gamle datter. Hun storkoste seg. På gardemoen er det godt og varmt inne og stort varmt basseng for de minste :-) Og de solgte også badebleier, kjøpte med to stykker, det var smart for hun hadde et uhell i bleia mellom badeøktene :-)
Snupi27 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 jeg tror nok jeg hadde satset på å dra på badeland ja. det e jo så koseli og gøy for barna..' vi skulle oxo egentlig i morgen men må utsette fordi snuppa er blitt syk, men vi tar det igjen enannen dag =) jeg veit at det er noen her på dib som har anbefalt badet i asker som du spør om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå