Hilde_85 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Herregud en ting er om det hadde vært vann på sånn spruteflaske til blomster (selv om jeg ikke hadde sett på det som snilt heller), men høytrykk????!!! Var godt det gikk bra med den lille jenta da!
Hikken Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Jah.. Hun kunne fint ha ødelagt synet hennes eller værre med en høytrykksspyler..
Gulp Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Herregud, høytrykksspyler?? Hun må da være gal, hun kunne jo ha skadet ungen.... Håper de følger med på henne når neste barn kommer til verden. Huffameg. Tror jeg må slutte å lese på linkene dere legger ut her, jeg blir jo helt sjokkskadet.... Har aldri hørt om noen som spruter vann på barna sine for å roe dem ned, er det ikke sånn man gjør med hunder for å distrahere dem hvis de bjeffer mye?? Syke syke menneske
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 så dere faren som puttet en 3 og 2 åring i tørketrommelen???? den slår høytrykkspylern...gærne folk
minnimoi Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jeg blir så sinna, trist, frustrert, rasende når jeg leser/ser sånne ting!!! Får lyst til å hyl-tute og skrike resten av dagen!! Hvordan kan folk være slemme mot små barn=(=(=(
snart mor til 3 Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 det du prøver å si er at fysisk avstraffelse uansett om det er snakk om høytrykkspyler eller spruteflaske så er det uansett forkastelig og ikke noe som er tålerert uansett!!?? var det jeg tenkte meg altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå